1. Beställning och produkter:

**F: Hur lägger jag en beställning?**

För att lägga en beställning, bläddra helt enkelt på utehemma, lägg de önskade produkterna i varukorgen och gå till kassan. Följ instruktionerna för att ange din leveransinformation och betalningsuppgifter för att slutföra köpet.

2. Frakt och leverans:

F: Vart levererar ni?

Vi levererar för närvarande inom Sverige.

F: Hur kan jag spåra min beställning?

När din beställning har skickats får du ett bekräftelsemail med ett spårningsnummer.

Du kan använda detta nummer för att följa status och leveransförlopp för ditt paket.

F: Vad är den beräknade leveranstiden?

Leveranstiden är cirka 4–5 arbetsdagar. Observera att detta är en uppskattning och att den faktiska leveranstiden kan variera.

3. Returer och återbetalningar:

F: Hur returnerar jag en vara?

För att påbörja en retur, vänligen fyll i kontaktformuläret på vår sida Kontakta oss med dina orderuppgifter. Vår kundtjänst granskar din förfrågan och, om den godkänns, skickar vi en fraktsedel till dig.

F: Vad är er returpolicy?

Du har 30 dagar från leveransdatumet på dig att initiera en retur.

F: Tillkommer några återlagringsavgifter?

Nej, vi tar inte ut några återlagringsavgifter. Om du får en defekt vara ersätter vi den eller erbjuder full återbetalning utan några avgifter.

Fakturering och betalning:

F: Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi accepterar uteslutande betalningar via PayPal.

F: När debiteras jag för min beställning?

Debitering för engångsköp sker omedelbart.

F: Tillkommer några extra avgifter eller kostnader?

Produktpriser visas på utehemma, och vi förbehåller oss rätten att ändra priser med förhandsmeddelande. Frakten är gratis på alla beställningar.

5. Kontakt och support:

F: Hur kontaktar jag kundtjänst?

Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta vår kundtjänst:

E-post: Support@utehemma.se
Telefon: +46 79 059 7119

F: Vad händer om jag har en fakturatvist?

Om du misstänker ett faktureringsfel, vänligen meddela oss inom 1–2 dagar från inköpsdatumet. Vi åtar oss att snabbt undersöka och lösa eventuella fakturatvister relaterade till köp av fysiska produkter.

6. Allmän information:

F: Kan jag ändra leveransadress efter att jag har lagt en beställning?

Ja, du kan ändra din leveransadress – men endast innan beställningen har skickats.

När beställningen har behandlats och skickats kan vi tyvärr inte ändra leveransadressen.

Se därför till att uppgifterna är korrekta vid utcheckning. Om du behöver göra ändringar eller har några frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst:

E-post: Support@utehemma.se
Telefon: +46 79 059 7119